Η εξίσωση του Άρθουρ Μπέντζαμιν για την αλλαγή στην εκπαίδευση των μαθηματικών
Thu 14 Jun 2012 - 16:46
Statistics make sense ...
Πάντα κάποιος θα ρωτήσει τον καθηγητή μαθηματικών, "πρόκειται πραγματικά να χρησιμοποιήσω το διαφορικό λογισμό (calculus) στη ζωή μου;" Και για τους περισσότερους από εμάς, λέει ο Άρθουρ Μπέντζαμιν, η απάντηση είναι όχι. Προσφέρει μια τολμηρή πρόταση για το πως να κάνουμε τη μαθηματική εκπαίδευση relevant στην ψηφιακή εποχή.
http://www.ted.com/talks/lang/el/arthur_benjamin_s_formula_for_changing_math_education.html
Πάντα κάποιος θα ρωτήσει τον καθηγητή μαθηματικών, "πρόκειται πραγματικά να χρησιμοποιήσω το διαφορικό λογισμό (calculus) στη ζωή μου;" Και για τους περισσότερους από εμάς, λέει ο Άρθουρ Μπέντζαμιν, η απάντηση είναι όχι. Προσφέρει μια τολμηρή πρόταση για το πως να κάνουμε τη μαθηματική εκπαίδευση relevant στην ψηφιακή εποχή.
http://www.ted.com/talks/lang/el/arthur_benjamin_s_formula_for_changing_math_education.html
- (20091204) AUEB SEMINARS : Information and Efficiency: Goal Arrival in Soccer Betting, Athens - Greece
- AUEB SEMINARS - 22/10/2014: A Retrospective Likelihood Approach for Efficient Integration of Multiple Omics Factors in Case-Control Association Studies
- Βραβείο στην άγνωστη εξουσία των Μαθηματικών
- Μεταπτυχιακά Μαθηματικών Τμημάτων Περιφέρειας – Κατεύθυνση Στατιστικής
- Ενημερωτική Συνάντηση - Μεταπτυχιακά Προγράμματα Τμήματος Μαθηματικών
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum